Etusivu » Ropo Capital toimii KMEV Oy:n vesilaskujen jakajana maaliskuusta 2020 alkaen

Ropo Capital toimii KMEV Oy:n vesilaskujen jakajana maaliskuusta 2020 alkaen

IMG_3644

Keminmaan Energia ja Vesi Oy on aloittanut yhteistyön Ropo Capitalin kanssa koskien myyntilaskujen välityspalveluita ja saatavien hallintaa. Ropo Capital on kotimainen laskun elinkaari- ja rahoituspalveluihin erikoistunut yritys, jonka toimintamalli pohjautuu digitalisaation etuihin ja vahvaan automaatioon. Muutoksella ei ole vaikutusta maksuehtoihin.

Laskuilla on uuden näköinen ulkoasu, vesilaskuja maksaessa on tärkeää huomioida, että tilinumero on muuttunut.

Laskun etusivulla on lyhyt yhteenveto laskun summasta, arvonlisäveron osuudesta sekä eräpäivästä. Laskun takasivulla on yksityiskohtainen erittely laskutettavista siirtotuotteista ja palveluista.

Paperisen laskun mukana toimitetaan asiakastiedote, jossa on kerrottu eri maksuvaihtoehdoista ja uusi pankkitilinumero. Yksityisasiakkaiden laskutapoina on mahdollisuus valita perinteisen paperilaskun lisäksi joko e-lasku tai suoramaksu.

E-Lasku

E-lasku on pankkien kehittämä, kuluttajalle tarkoitettu lasku, jonka laskuttaja toimittaa sähköisesti suoraan vastaanottajan verkkopankkiin. E-laskun käyttöönotto tapahtuu omassa verkkopankissa asiakasnumerolla.

Laskuttajayhtiö: Keminmaan Energia ja Vesi Oy
Laskutusaihe: Vesilasku
Tunnistetieto: Asiakasnumero (löytyy laskusta)

Tarkemmat ohjeet verkkolaskun tilaamisesta löytyvät kunkin pankkiryhmän omilta verkkosivuilta.

Suoramaksu

Suoramaksu on verkkopankittoman maksajan e-lasku. Suoramaksulla laskut maksetaan aina automaattisesti eräpäivänä. Suoramaksusopimus tulee tehdä omassa pankkikonttorissa. Kun suoramaksusopimus on voimassa, KMEV Oy lähettää asiakkaalle paperi-ilmoituksen eräpäivänä veloitettavasta maksusta. KMEV lähettää myös pankkiin sähköisen kopion laskusta, jonka perusteella maksu hoidetaan automaattisesti asiakkaan puolesta. Suoramaksuna maksettavan laskun summaa, eräpäivää tai tilinumeroa ei voi itse muuttaa.

 

Maksamiseen liittyvät tiedustelut
Ropo Asiakaspalvelu palvelee arkisin klo: 8-20 ja lauantaisin klo: 10-15.
Puh. 09 4246 1340 tai kmev@ropocapital.fi

Vesilaskun sisältöön liittyvät tiedustelut
KMEV Asiakaspalvelu
Puh. 0400 226 722 tai 040 143 5395 tai info@kmev.fi

Tiedotteet

Miksi saan kaksi sähkölaskua ?

Asiakaspalveluumme on tullut kyselyitä sähkölaskuihin liittyen mm: Miksi minulle tulee kaksi sähkölaskua ? Laskutatteko sähköstä kahteen kertaan? Miksi sähköenergia ja sähkönsiirto ovat eri laskuilla ? Paikallinen sähköverkkoyhtiö laskuttaa sähkönsiirrosta omalla laskullaan. Samaa asiaa ei laskuteta kahteen kertaan, vaan sähkölasku on jakaantunut nyt kahteen osaan; sähkönsiirtoon ja -myyntiin. Muutos on valtakunnallinen ja ohessa on linkkejä asiakasmääriltään…

Lue lisää...

Matala käyttöveden paine Kallinkankaalla 4.8.2020

Huoltotöiden vuoksi Kallinkankaan käyttöveden paineenkorottamo on pois käytöstä arviolta klo 13:00-16:00 välisen ajan. Veden paine saattaa korjaustyön ajan olla normaalia pienempi. Käyttövedelle ei ole keittokehoitusta. Mikäli vedessä esiintyy sameutta, niin se poistuu vettä juoksuttamalla.Pahoittelemme aiheutunutta häiriötä.  

Lue lisää...

Matala käyttöveden paine 4.7.2020

Lauantai-aamuna 4.7.2020 klo 03:22 voimakas tuulenpuuska kaatoi useita puita Lautiosaaressa 20kV voimajohtoon ja vaurioitti Elijärvelle menevää sähkölinjaa Matilaisentiellä. Vikaa korjataan parhaillaan, arvioitu työn valmistuminen n. klo 13:00. Käyttövedelle ei ole keittokehoitusta, mutta veden paine saattaa korjaustyön ajan olla normaalia pienempi, koska alueen veden paineenkorottamo on korjaustyön ajan ilman sähköä. Pahoittelemme aiheutunutta häiriötä.

Lue lisää...