Toukokuusta lähtien OmaPosti-laskutuksessa on tapahtunut muutos.
Muutos koskee asiakkaita, joilla on käytössä paperilasku ja kopion vienti OmaPostiin.
Toukokuusta lähtien kopio omapostiin ei ole enää ollut käytössä.
Täysin sähköisten OmaPosti-laskujen ja kirjeiden toimitus jatkuu ennallaan.
Jatkossa voit siis valita täysin sähköisen laskun OmaPostissa asetuksia muuttamalla tai voit tilata e-laskun omasta verkkopankistasi.